kengkawan

September 22, 2010

vampires student!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lalalalalala...........wawawawawa....kakakakakakakka....
hahahahaha... ak makin giler.. giler....giler... n giler... wat happen???? dunno...


exam will come... what should i do.. i must study smart.. 2 week around... 


             :::: engineering science.
            ::::: digital & analogue device.
             :::: engineering principles. 
             :::: analys method for engineering.
             :::: pengajian malaysia.
             :::: english comunication 
argggggjhhhhhhhhhhhhhhhh................


serabut... makin hari makin susah... makin byk symbol yg aku x penah jumpe... mcm mne nie????


assessment 1 pon aku kne retest.... xkan assessment 2 pon nk kne gak... 


ayoooooo... what should i do now?????? tension... really tension... i must study... xnk kne retest... melayang ag duit aku...


EXAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! seram aku dgr ko tau x... lbh seram dari puntianak..............


vampires student..hahahaahahahaah... aku reka sendiri...


by the way, i'll promise, no more retest..... 





No comments:

Post a Comment