kengkawan

October 29, 2010

BERTAMU KERINDUAN

alamak!!! esma rindu kamu la...
rindu kamu jew. 
esma ada banyak story nk cerita kat kamu..
dah nk dekat berapa 3 bulan dah xjumpa.. 
ermmmmmmmmm...

awak.. 
saya dah feel ok sekarang n nie..
saya kan dah janji xmau nagis lagi..
saya dh cube..
ari nie saya x nagis pon..
walaupon de yang sakitkan hati saya..

awak..
saya dah biase la macam nie..
awak tau kan pew masalah saya...
ermm..
saya dh xpeduli dah orang nk pelekeh or nk benci..
saya sentiasa ingat pesanan awak..

awak..
datang la jumpe saya...
saya de banyak menda lagi nk share..
penat la simpan sorang..
dah bengkak hati nie di pendam..

awak...
doakan saya happy selalu ye..
saya nk 1 jew dari awak...
sentiasa sama saya tika saya perlukan awak..
2 jew permintaan saya.


esma sentiasa ingat nasiahat awak
sayang awak
awak lover yang prihatin
awak teman yang memahami
saya sayang awak



No comments:

Post a Comment