kengkawan

November 26, 2010

Ahhhh!!! Benci.. benci saat hidung berair..
Benci saat aku asyik muntah2…benci saat aku mual dan hilang selera mkn… pe yang perlu aku lakukan.. ubat sudah habis ku telan.. da result??/
Masih sama.. ahhh!!!!!!

I hate this part….

Mata aku berair.. sebab demam dan sebab dia…
Mana dia saat aku demam..
Saya perlukan awak…

Awak xrisau mcm selalu saya demam..
Awak xbyk soal ble saya demam..xmacam selalu..

Dan aku ambil langkah berdiam.. hati sakit dan terseksa..

Sengaja saya tidak reply semua sms yang awak kirim..
saya ingin lihat sejauh mana kerisauan awk..
Tp??? Hanya perkataan “awak ok??” sahaja saya terima…

Mana kata2 semangat yang dahulu kau taburkan saat aku demam..

Dahulu..
saya demam sikit.. awak dah risau.. dh kol2.. tnye sakit lg kew.. tiap saat awak anta sms wish kata2 semangat…

Setiap minit awak nasihatkan saya makan ubat..

Setiap jam awak suh saya makan..

Kini…
saya tunggu kata semangat…
saya tunggu panggilan awak..
saya menanti nasihat awak…
Pada saat ini.. yang saya trima..
“sayang, awak ok??”/..
That’s all.. kecewa nya.. awak tah tau saya demam.. mesti la saya xok..
Perlu ke awak Tanya soalan begitu???

Aku sayang awak..

saya tetap tunggu panggilan awak…
walaupon saya tahu itu mustahil akan terjadi…
sebb  saya sayang awak…

No comments:

Post a Comment