kengkawan

December 5, 2010

KENAPA????

hari nie...
aku cuba tuk mengesan kau lagi... dan aku dapat.. tp knapa kau jauh kan diri...
kau lupa saat kita kecil dahulu... kita sering bersama... aku rindu saat itu...
kau sering mengajak aku ke rumah mu...
begitu juga aku..
kau ajar aku berbasikal...
kau ajar ku membonceng motorsikal...
aku teringat kenangan kita saat tue...


aku sedar...
pergaduhan kita semasa kita di tingkatan 3 dahulu.. akibat salah faham..
aku salah tafsir kau.. dan begitu juga kau...
kita terpedaya oleh ego masing2...
aku masih ingat kata2 kau saat itu...
tapi aku redha..
aku tahu salah aku....
tapi... 
kata2 kau aku xberbalas...
aku tau itu semua slah aku...


saat aku terjumpa kau ketika kita seminar bahasa arab di almizan...
aku lah manusia pling gembira..
tapi ego aku atasi segalanya,,..
aku senyum pada kau...
tp kau pura2 xnampak...
saat itu ego ku makin tnggi...
xkan aku tegur kau..
walaupon hati aku lonjak senang bertemu kau..
EGONYA AKU!!!!!!!


selepas SPM... aku cube jejaki kau..
aku tanya semua teman mu 
tapi aku x temui...


dan kini aku jumpa jua...
aku jumpa no fon kau..
aku hubungi kau...
tp pemilik mengatakan salah no. dan aku pasrah...
tapi... hati ku tidak pernah putus asa...
ku cuba lagi...
aku dapat no yg sama...
dan kali ini..
aku yakin..
itu adalah kau...
dan aku berazam tuk dapatkan kau..
walaupon kau mengelak..
maafkan aku kerna aku berdegil..


ini semua kerana...
aku merindui kau sahabat ku..
NOR SYASWANI ABDUL SATAR....

2 comments:

  1. aku ada tag kau..
    feel free to review my blog k..

    ReplyDelete
  2. ok dear... i will... thanks singgah my belog...

    ReplyDelete