kengkawan

February 8, 2011

::~Hancur Perasaan, Punah kenangan~::

Baru jew tadi aku puji kamu.
Baru tadi aku ingatkan kenangan kita bersama setelah hamper 4 tahun.
Baru tadi aku tatap gambar kamu sekian lama.
Sume tentang kamu aku kenang.
Dan kenangan dengan kamu buat aku tergerak buka facebook  kamu.
Pew yang aku takutkan kini dah jadi.
            kamu tak pernah nak berlembut dengan pompan lain selain aku.
            kamu tak penah bahasakan “saya” kat perempuan lain kecuali aku.
Tapi, bila kamu chatting dengan ALEEYANA YANA.
kamu sungguh mesra.
Aku tau kamu perlu kawan. Tapi kenapa dengan perempuan lain kamu tak macam tu.
            Aku terima kalu itu yang kamu nak.
            Aku bukan sesape nak marah.
            Aku bukan sesape nak halang.
            Personal problem kamu tak patut aku tahu.
Maafkan aku selongkar facebook kamu.
Aku Cuma ekot gerak hati aku.
Aku mohon maaf.
           
            

No comments:

Post a Comment