kengkawan

March 28, 2011

FRIM, KEPONG....

EPISOD 2

korang yang tak follow belog aku. kompom korang tak tau pasal episod di FRIM. okey. aku buat sikit flashback tuk episod 1. sila dengar. last weekend aku pergi FRIM. ada program mentoo mentee.. ape??? macam sekolah?? sila diam. biar aku explain. program ni bukan macam sekolah yang korang tengah fikir okey. program ni betolbetol enjoy. and tolong percaya.

okey continued episod

kiteorang sampai FRIM kan hampir tengah hari. lepas pacak je khemah. we all terus makan. pas solat bagai. we all wat prepare tuk jungle trekking. ape??? gile??? tolong diam.. bukan gila okey. adventure. we all suke adventure wat jungle trekking time panas terik..

sambung....
dalam hutan. we all di beri penerangan pasal flora & fauna dalam FRIM.. yang aku still ingat. FRIM nie hutan buatan ye. bukan semula jadi. hutan ladang. sebab pe ladang?? tah!!! banyak sangat songeh. you all boleh melawat FRIM.

abang encik yang bawak we all tu terang banyak gile. we all wat dek je. ala. we all bukan nak tau sangat pasal pokopokok. we all bukan ambil course pertanian or research pasal flora & fauna ni. we all electronic engineering. tapi. aku tanya la banyak solan. kasi dia change nak story mory. cian dia.


tengok la pokcik ni bagi penerangan. haha. nak tengok reaksi we all...
taraaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!



haha. siap bergambo lagi. sumpah bosan. ape??? terok.. tak terok la. sila paham!!!

dalam hutan tu banyak benda yang kami dapat. banyak la. 



cube korang tgk pokok nie... x bersentuhan pon. KUASA ALLAH... 









No comments:

Post a Comment