kengkawan

March 16, 2011

~ great activities~

minggu aktiviti ni masih lagi berjalan lancar… hari nie hari yang ke-3 kolej aku beraktiviti..
and more fun today. It is because… aku puas bermain.. baru la name nye minggu aktiviti.. hahaha… I think aku la yang paling poyo bermain.. lompat sane.. lompat sini… gedik gile.. ahhhhh. Aku tak kisah dah orang xsuke aku or benci aku.. and aku tau ade yang kate aku nie gedik… I don’t care about it. It is fun day.. enjoy days… and I really appreciate that.. yeahhhh… who doesn’t like… you can go.. don’t disturbed me.. I never disturbed anyone else k….

sayalah gadis gedik itu

by the way… I feel so fresh yeah… I really miss my old netball team [ in secondary school & primary also] we fight in team work.. and never give up.. me need each other to make sure our team da best.. I really miss that moment… muahhhh…. Luv u guys..

tapi, tak kurang gak dengan team aku skung.. walaupon injured, I still semangat to make our team happy… even though, de yang lost spirit and give up… I still old ESMA… spirit and active.. hehhehehe… puji diri sendiri la plak… pape pon… thanks a lot to my team.. u are great walaupon kita tak menang.. next time we need to team work if wanna go to final… hehehhehe

to the best team.. congrate all of u.. u all so amazing… awesome… hehehe..  next time we fight again okey…

aku nak citer la skit yang aku nie injured.. melecet tahap gaban la..

kakiku yang meleceh... eeeee.. ngeri


 nie sume angkara kasut cap ayam.. tapak aku aku leh cabut… kasut yang aku sayang.. dari form 3 kot kasut 2… kasut 2 pon penah jejak ke gelanggang negeri… hahahaah… now, I know.. I need to buy new shoe.. sori my sweety shoe… aku terpaksa bali kasut baru.. sebab kau dah tua.. and I know u need more rest.. but… I never forget u are my champion shoe…..

kasut yang dah kian tua

melalut aku… nak story pasal kaki aku yg melecet nie.. betis dh mula nak sakit dah nie… cool yeah.. im fie okey… tak mati pon lagi… by the way.. aku tak la risau sangat pasai kaki aku nie… how about badminton tomorrow??? Is it I can play that.. I hope I can… really wanna get winner title.. hehehehe… but!!! Enjoy is better.. aku nie bukan terror sangat pon… gedik je lebih… banyak cakap lak tu… hahhaha

see,,, melalut sampai takat nie dah.. okey.. I stop write.. next time I update my blog again… muaaahhhh to all my follower… luv u all……

3 gadis yang turut menggedik dengan aku...


No comments:

Post a Comment