kengkawan

March 25, 2011

JOIN CONTEST AKU KAYA

hye pada penganjur...
thanks coz tag saya tok join this contest ye...


contest nie dari belog BOBIESTORY tau....

terus dengan agenda utama...

solan yang perlu di jawab :
      
1 sebab dari saya, kenapa saya baca or terbaca belog kamu.???

okey.. sebab saya terbaca belog anda sebab:-

jeng..jeng..jeng... anda menghantar komen di belog saya. maka dengan itu saya telah menjadi folower belog anda... oleh kerana saya telah menjadi follower anda... dengan rasa bertanggungjawabnya saya akan mmbaca setiap entry yang telah anda post ke dalam belog anda... oleh yang demikian... saya merupakan pembaca belog anda... dan inilah jawapan bagi soalan anda...

sekian terima kasih...

hahahaa.. skema tak ayat aku... BM aku time SPM dulu 3B je tau...

oleh sebab kene tag mmber kan... aku telah pilih:-

~ Mija ibrahim
~ soul.mind.arts

maaf la tuan penganjur.. saya tag 2 orang na.. bukan sebab xpaham solan dan permintaan... sebab mase sekolah dulu cikgu saya cakap bila solan minta 1 bagi dua.. sebab tu saya guna konsep sama...
jangan marah ye...
nak share contest nie dengan yang berkenaan...

by the way... thanks pada penganjur coz wat contest nie and bagi tau saya tentang contest nie...

tQ... :)

No comments:

Post a Comment