kengkawan

March 17, 2011

~ masih ada yang culture shock~

I already  wake up from my dream.. yeah.. I like dream.. dreaming was make me more fun than reality.. yeahhh… love it…

Aku terfikir apa akan jadi pada manusia tanpa parents??? Its it better or not… topic ni bukan untuk yang mendapat title “ANAK HARAM” padahal tak ada ujud sama sekali anak haram.. yang haram tu mak bapak dia.. anak tu tak haram pon.. memang sial la siapa yang cakap anak haram tu…

Okey, back to the point. Cuba korang fikir… parents korang yang besarkan korang dalam pelbagai segi.. korang nak pape pon parents  korang akan belikan.. bagi yang kurang mampu.. korang perlu tahu. Walaupon korang tak penah dapat apa-apa dari parents korang time korang kecik dulu. Parents korang akan cari jalan lain. Sebab kasih sayang mereka pada anak-anak….

Tapi!!! Zaman sekarang??? Adakah korang akan belikan something kat parents korang. Ye betol…. Parents korang memang tak minta pon kan. At least give them a special thing.. not too expensive… but it to give them appreciate. That the small point…

Aku ni pon bukan lah seorang anak yang baik… tapi, aku akan lakukan ape sahaja agar parents aku puas hati… that make me happy… I’m glad if my parents happy…

im happy like that 
One point that I wanna to share all of you… korang penah dengar tak remaja sekarang ni kalau keluar dari rumah berbaju kurung… sopan.. dah sampai Bandar.. terus tanggal… yang tinggal the mini skirt, a shirt without arm… and the head??? Only the mini scarf with reben. Really nonsense…

3 hot girls wif  stail


I really hate that.. perlu ke hipokrit macam tu sekali… common girls…. Being yourself… aku tau korang jadi macam ni angkara kawan korang… shock culture!!!!!!... ni zaman global la.. patut nye taka de istilah shock culture… korang tu yang shock heart

ohh nooo... dont be like that

By the way.. aku sikit tak respect spesis yang sedar diri nie.. tanpa parents korang tak ujud la der… lu fikar la.. tak sedar… menumpang dalam rahim ibu.. dah besa jadi anak “HAMPEH”.

Balik kampung pakai nye la sopan.. berbaju kurung… dok kolej tau university… jadi setan… siap freehair yang tak leh bla… ye aku pon aku pergi mandi mane-mane water park aku tak bertudung… at least parents aku tau… and atas permission both of them… ni nak hipokrit asal erk???? Tak paham remaja zaman serakang…

Helloooooooo!!!!!!.... korang tu ber binti kan bapak korang tau… mane-mane korang g korang bawak name bapak korang… respect la they all… jaga nama both them… kalau parents izin I don’t care sis… parents korang tak tahu..  tah-tah berharap yang anak dia berlaku sopan and menutup aurat….

Hruuuummmmmm…. No comment more… just look and see also think it….

Aku berdoa agar aku terhindar dari segala yang buruk… aminnnn…


 p/s::: selamatkan lah hamba mu ini dari terus bernista…
:::: ampun segala dosa aku YA RABB…
::: hindarkanlah aku dari perbuatan sebegitu hodoh. Aminnn…. Ya Rabb 

No comments:

Post a Comment