kengkawan

March 29, 2011

WANITA MAKIN TERGUGAT KERANA MAK NYAH????

tidak!!!!!!!!!!!!!...
i cant believe it... tajuk di atas memang betolbetol sewel. tapi sila percaya. ini bukan rekaan. seyes korang. aku tengah seyes nie. tolong seyes jugak..

aku berblogrunning tadi. betol la. walking lambat sangat

wahai kaum wanita!!! anda rasa tergugat tak dengan mak nyah!!! ape tak?? kenapa korang cakap tak... what??? mak nyah muke hodoh??? suara jantan...

betolbetolbetol. korang tak patut sebenarnya tergugat dengan maknyah kan.. tengok la!!! 

selera tak lelaki dgn si cantik nie...
korang yang bernama wanita yang real lagi cantik.. seyes. sumpah aku cakap betol. sila percaya. dan dengan bangga aku kata aku lagi cantik. wajib korang percaya. 

ni yang mak nyah yang cantik... bagaimana dengan mak nyah yang lebih cantik macam nie....


betul!!!! aku tak tipu.. ni mak nyah tau.. seyes.. wat pe aku tipu korang. korang takrasa tergugat ke dengan kecantikan mak nyah kelas A..

sebab aku aku cakap kelas A.. kalah kot artis malaysia yang cantik... 
   






kulit... bapak cantik. seyes cantik. kalah kot korang yang perasan cantik. 

penipu!!!.. korang tak percaya lagi.. ni gambar sebelom dia jadi transformer


ape?? tak clear??? korang beli lah tropong.. bia jelas & nyata. tak nak!!! mengada korang ni 

nak!!! ambik


Nama Asli : Treechada Marnyaporn
Nama Akrab : Nong Poy
Tinggi Badan : 171cm
Berat Badan : 48kg
Ukuran : 33-24-36
Pekerjaan :Penyanyi, Model, Aktris
Penghargaan : Miss Tiffany 2004, Miss International Queen 2004
 [ Dari belog ADMIRAL'Z LEGACY ]

superb kan mak nyah sekarang.

kalah la wanita sekarang kalau bilangan mak nyah macam ni bertambah.. 

mak nyah gak ye


he she again


p/s::: pada lelaki... make sure your GF or aweks betolbetol wanita sejati... hahaha


9 comments:

  1. wow!
    btw, saya TAK jelez pun ngn maknyah!
    hahha.
    dorang sume tak ori. hahah

    ReplyDelete
  2. hehehe... btol2. tp thai nye mak nyah dh ori tau... hahahahaa

    ReplyDelete
  3. aiiiayayayyaya~ mmg tertipu nieyh~

    ReplyDelete
  4. hahaha... btol2. mmg tertipu..

    ReplyDelete
  5. adoi ngerinye..
    sy bgga jd wanita sjati!!
    hehe

    ReplyDelete
  6. haish...ni nak jadik mak nyah gak ni. baru cantek....lah sangat. hahahaha~

    ReplyDelete
  7. hehehe... memang cntik.. tp i xrela.. x nature... eeeuuwwwwww!!!

    ReplyDelete