kengkawan

April 23, 2011

THANKS BLOGGER BLOGGER OTAI!!!!

asalamualaikum...

entry yang ke tiga untuk hari ni. amboi. isma makin rancak berbelog sekarang ni. galak la sekarang isma. lantak la weh orang nak kata apa pon. isma newbie dalam dunia belog nie. so, banyak yang isma perlu belajar.


isma nak ucap thanks bebanyak la pada blogger blogger yang otaiotai sebab banyak kasi tips untuk isma maju and berjaya dalam dunia belog ni. jangan terkejut lepas ni isma plak bergelar blogger otai. hahaha. tu pon setelah blogger otai sekarang bersara. kalau tak bersara. sampai ke tua la isma tak merasa jadi blogger otai ni.



tips yang isma dapat ada yang dah isma follow. and ada jugak yang tak terfollow. terlalu banyak sangat tips yang isma dapat mase blogwalking. ye la. bukan senang nak setanding blogger otai nie kan. payah kot.


isma banyak dapat tips macam mane nak dapatkan follower yang kebabom macam CIK EPAL. bapak besh.


 serious jeles kot. mula mula berbelog ni. jujur la isma cakap memang pulun nak dapat follower yang ramai. dah harihari dok belogwalking. jeles tengok blogger lain follower macam semut dalam sarang.. eh.. boleh guna ke peribahasa merapu tu. lantak la.


tapi bile dah harihari dok post entry and berkongsi pendapat dan story kat belog. dari dok pulun nak follower yang ramai. terus tukar jadi hobby. sampai FB pon isma ketepikan sematamata nak berblog ni. dasyat betol aura blog ni. member sebelah katil and member kelas pon ramai dah start berblog sekarang ni. ish..ish..ish


isma banyak dapat jawapan dari kesemua persoalan dari blogger blogger otai ni.

cara nak naikkan kredit.
macam mana nak dapat BE kat nuffnang.
macam mana nak tarik perhadian readers.

macam macam la yang isma dapat.

thanks ye otai otai blogger. isma amat hargai perkongsian ilmu semua. seriusly, dunia blogger ni bukan dunia yang pentingkan diri sendiri dan dunia yang sombong...

p/s::    a million thanks to

CIK EPAL
ABG BEN 
YUYU ZULAIKHA
CIK AISH
LUNA LANUN

& ramai lagi blogger blogger otai yang kongsi macam macam tips. 



bangga jadi  blogger.
-ISMA ISMAIL-

No comments:

Post a Comment