kengkawan

April 7, 2011

TIME TO RELEASE TENSION... YIPPPEEEEE...

hye guys... opssssss... assalamualaikum.. cowi!! tersasul lebih.. terlalu haapy la.. :)

korang nak tau??? WHAT??? tak mau.. tak kira nak story gak.. sila dengar baca.

AKU DAH ABIS EXAM!!! hahahahaha... gelak jahat.. seyes happy.. walaupon bukan final.. tapi.. bestbestbest...

ssshhhhyyhhhh... tok sah tanya aku jawab mana mane.. memang tawakal je lah.. usaha dah.. doa sedang iring. tah la no komen tok exam tu.. tapi hope okey la result.. bersengkang mata nak hapai terminology tuk process control.

opppsssss... lupe nak bagi tau. tadi paper last INSTRUMENTATION & PROCESS PRINCIPLE... dengar macam hardcore kan.. hahaha.. senang je paper nie.. superb senang. dan aku betolbetol maksudkan nya.. sumpah aku tipu..

ahhh... lantak la abaikan pasal paper tadi. tapi jadi stress la. kalau ade orang duk bincang pasal exam tadi...

eh!! jawapan ko salah.. jawapan aku betol

apa plak macam tu block diagram.. macam ni la...

seyes damn...
kak!!! exam dah abis.. u all bincang pon bukan leh wat pembetulan.. bukan leh pergi dewan balik nak jawab balik semula.. buang masa dan melemahkan self confident pada jawapan korang... member korang tu bukan nya terorist sangat nak betol semua jawapan.. been your self..

tips::

* lepas exam tolong jangan bincang solan korang jawap tadi. nie boleh lemah kan diri korang. and korang akan loss tuk jawab exam seterusnya..


* elak dari semak solan yang anda raguragu. 


* cube lupa pasai exam tadi. tapi jangan lupe ape yang korang dah blaja udah la erk.


* bertindak cool... chill... happy... or seumpama dengan nya...

saya budak baru belajar.. kalau salah sila lempang.. hahahaha

No comments:

Post a Comment