kengkawan

May 17, 2011

HARI PENDIDIK

ASALAMUALAIKUM.

hai readers. hari ini isma menghabiskan masa selenang nya dengan membuat kerja yang tak faedah. yakni tengok movie. movie yang dah 100 kali tengok pon aku tengok lagi. itu tanda kebosanan yang tidak ketahuan hala. [ayat yuyu zulaikha]

hari ini cuti. so isma menghabiskan masa dalam bilik sekerat hari. dan sekeratnye isma berjalan sambil cari makan di subang parade. dok jalan sambil menghiburkan hati yang sedang berkecamuk akibat kebosanan. isma dengan berfikiran kreatifnya nak terjah empire yang sebelah subang parade. bolah la sebelah. walaupon jauh sikit nak jalan kan.

dengan langkah yang gembira isma berjalan. sambil mulut nyanyi lagu doraemon lah. bertapa gembiranya saat itu. sila jangan percaya.
sesampai saja kat bangunan yang besar gedabak ni. rasa menyesal tidak terhingga sebab tak best sangat pon. buat abis tenaga zahir dan batin je isma berjalan pergi empire tu. ciss. rasa nak bako je bangunan yang besar gedabak ni.


sebelom isma melalut non stop. baik isma stop kat sini ja. nak balik pada tajuk entry.
  HARI PENDIDIK

selamat menyambut hari pendidik kepada guruguru isma sayang n benci. [biadapkan]
terimas sebab penah ajar isma sampai isma rasa isma menjadi manusia. [selama ni lembu ke]. pada ustaz yang benci isma tu. selamat guru day. jasa ustaz didik saya akan saya ingat. katakata ustaz yang cakap saya takkan berjaya pon saya akan ingat. tapi saya ingat bukan sebab dendam. saya ingat sebab bila saya bergelar seorang engineer nanti. tiada lagi katakata itu keluar dari mulut seorang pendidik kepada anak didiknya.

esok  kolej isma akan menyambut HARI PENDIDIK. so, isma rasa malas nak join la. fikir attendent wajib ja. kalau tidak jangan harap la isma nak pergi. bukan tak appreciate apa yang lecturer isma pernah bagi. isma nak ucap terima kasih sangat because ajar isma. tapi. MALAS. nak berkumpul. dengar ceramah[lebih tepat bebelan] pengarah kolej. menyampah. pengarah kolej bukan support student pon. ngata lagi ada la. tak naik semangat nak belajar langsung.

isma sepatutnya kena buat persembahan. wakil dari semester 4. tapi, memang tak la isma nak buat. sorry la kepada MPP KKTM PJ. isma bukan wakil yang tepat. dari dulu lagi isma dah cakap. dengan tengah selsema plak. lagi la tidak.



pada warga tenaga pengajar selamat hari pendidik

> tadika kemas besout 5
> sk. felda besout 5
> sk. felda trolak utara
> smk sungkai [ walau seminggu je]
> smura
> smadi

last but not least

> KOLEJ KEMAHIRAN TINGGI MARA, PETALING JAYA.





No comments:

Post a Comment