kengkawan

June 13, 2011

ADE BLOGGER CARI PASAL

ASSALAMUALAIKUM...

entry kali ini entry nak gaduh. memang betol aku nak gaduh.. kali ini aku betol betol nak gaduh.
aku tengah hangin sesangat. ade blogger cari pasal dengan aku. ciss.. berani kemain lagi blogger ni erk. nak cari pasal.


blogger ini cakap aku selenge memanjang.


memang kurang asam jawa cap helang betul. hahaha.

okey. entry ini bukan nak memalukan pengomen. ini bukan blogger yang pertama cakap aku selenga. dah ramai. yang cakap aku gedik ++ pun ada tau..

jum terjah belog dia.


saya.tak.bodoh

saya.tak.bodoh

mula mula aku ingat blogger perempuan. rupanya lelaki. cisss. aku tertipu selama ini. hahaha. jangan marah ye empunya blog. saja naj review anda. sebab anda orang yang ke 100++ cakap aku selenga. hahahah

6 comments:

  1. HAHAHAHAHA..

    ok. aku cakap kau gedik pulak..wakakakakaka !!

    ReplyDelete
  2. amboi... kemain lagi. jap kata aku selenga. sekarang kemain cakap aku gedik... cissssss

    ReplyDelete
  3. Nice and Cool Blog
    Follow my blog back at outsyedtheboxes.blogspot.com
    TQ

    ReplyDelete