kengkawan

June 15, 2011

AWEK KAKI PUKUL???

ASSALAMUALAIKUM

remaja. isu remaja hari hari panas. mau jadi bualan orang. kat TV pon hari hari pasti ada isu remaja. makin tenat dah aku rasa remaja sekarang ini. petang tadi, aku dok buat rajin la taruk baja dekat pokok sayur mak aku. saja je nak dengar orang tua tua sembang. penyibuk?? ada la sikit. bukan la niat nak sibuk sangat. just nak kepastian je.

mak aku cakap jiran jiran mak aku kalau pasal mengumpat no.1.. kadang kadang kat area rumah aku la port nye. sebab makcik aku yang depan rumah ni banyak cerita sensasi. mak aku pulak jadi mangsa keadaan sebab depa mai rumah. konon nya nak hantar baju. mak aku kan tukang jahit pro. so, ramai la yang bertandang.


isu hari ini, awek mamat kaki pukul. aku dengar terus nak join. padahal aku tak kenal pon mamat tu sapa. sebab kes perempuan kaki pukul ni macam menarik minat. terus aku pon join kumpul dosa. ishh.. lepas ini aku nak suruh mak aku buang batu bata kat depan rumah tu. dah jadi port mengumpat la pulak.


pasal awek mamat kaki pukul ini. aku tanya la awek mamat pukul sapa??? awek mamat pukul balak dia la. aku pon tanya la identiti si mamat ni. mat jambu ke?? ke mat sotang kurita?? ke mat bapuk?? ye la. perempuan pukul lelaki. macam pelik je kan. rupanya mat rempit kampung. awek kaki pukul. perrggghhh. selalu dengar mat rempit yang pukul perempuan. nie mesti awek dia pon minah rempit high klas.

seminggu lepas aku ade jugak baca topik ni dalam remaja. aku ingat kat kampung aku ni tak ada la isu keganasan macam tu. rupanya kampung aku ni ramai minah restling. perggghhhh... memang gempak lah.
aku tak kenal sorang pon budak kampung aku. yang sebaya dengan aku pon aku tak kenal. sebab aku pindah sini masa umur aku 16 tahun. dan aku sekolah jauh dari rumah. so, aku tak kenal la budak kampung ini macam mana.

tapi bila aku dengar je cerita ni. terus macam nak kenal kan. nak tanya la petua pukul laki nie. aku duduk KL tak berani nak pandang laki. takut lah. ni orang kampung aku bukan takat pandang lelaki. terus pukul. dasyat sungguhkan.


macam mana erk kalau korang dapat awek kaki pukul??? 

2 comments:

  1. adoi....awek kaki pukul lagi bahaye...dari mamat kakai pukul la!!!

    ReplyDelete
  2. ganas awek nie..jgn kawin dera anak sudah..kihkih

    ReplyDelete