kengkawan

June 23, 2011

BLOG HAMPEH

ASSALAMUALAIKUM


bukan mudah nak gembirakan orang. bukan senang nak karang setiap entry. bukan mudah nak tarik perhatian pembaca. semua tu bukan yang mudah.

sebelum ni aku yakin bahawa aku ni ada pembaca yang setia. padahal. aku hanya berangan. jangan la nak mimpi lebih lebih. nanti merana hati.


faktor yang mendorong orang tak suka blog aku apa erk?? penat jugak ni mencari. aiiisshhhh.. masih lagi tak dapat jawapan. dari pagi semalam sampai sekarang. masih tak dapat jawapan. penat jugak memikir nih...


pagi ni, baru aku dapat simpulkan yang aku ni mempunyai blog hampeh. korang tak tau apa tu hampeh? adessss... sedih la pulak tak tau.

korang penah perah santan tak. bila korang dah perang serdak kelapa yang orang nak buang tu. tu la namanya hampeh.. hampeh kelapa.


so, ini bermaksa blog aku ni tak ada isi. sebab hampeh kelapa kan kering. tak ada santan. tu la simpulan bahasa untuk blog aku. ada style tak.. mesti lah ada kan. bukan senang aku nak dapat award blog hampeh ni.


peminat cardigan dan topi... jom join contest AYU CARDIGAN TOPI TAMPAN. klik SINI

No comments:

Post a Comment