kengkawan

June 25, 2011

MASIH BELOM DAPAT SAMBUTAN...

ASSALAMUALAIKUM

bukan budah nak buat orang yakin dengan belog yang kita usaha untuk di femeskan. tak semudah ABC. tak sesenang 123. susah dan merumitkan. aku memikirkan macam macam cara nak promosikan blog sendiri.. 

cuba untuk dkatkan diri dengan semua blogger. cuba untuk menulis entry yang buleh menarik perhatian. cuba untuk membuat aktiviti yang menghiburkan. tapi, itu hanya damy. 


aku boleh simpulkan blog ni tak berapa nak laku lah. tapi, apa yang aku ni semangat lagi. aku pon ahu yang blog aku ni tak laku. ye dak??? mungkin sebab minat aku. minat aku dalam bidang penulisan. kalau dulu aku berusaha untuk masuk dalam majalah focus untuk slot cerpen pilihan. aku cuba berbulan. dan makan masa setahun jugaklah. akhirnya cerpen aku keluar jugak. menggunakan nama pena EMA FISHA.


hadiah time tu bukan gempak mana pon. hanya sebuku novel ZURIAT. masih ingat lagi lah time tu. happy time tu tak terkata...


tapi, ini lebih menyedihkan aku. contest yang aku anjurkan masih belom dapat feedback.. sedeynye. aku akan nantikan walaupon aku yakin tak ada seorang pon yang sudi. 
penantian ni satu kegembiraan selain pupuk sifat sabar..


klik SINI kalau nak join contest...


2 comments: