kengkawan

June 22, 2011

RELEVEN KE SEGMEN DARI BLOGGER BEN ASHAARI

ASSALAMUALAIKUM...

korang kenal blogger femes ames BEN ASHAARI?? mesti la kenal kan. dah name pon blogger femes ames. lain la aku ni blogger ceroi.. blogger hampeh...blogger usang. macam macam lagilah..


siapa yang pernah join segmen dari abg ben ni?? ramai kot yang join. beratus-ratus. tah mencecah riban. aku pon not sure. aku ni salah satu dari follower abg ben ni.


tapi releven kew segmen yang dia buat? okey. ni bukan nak kutuk abg ben. korang jangan benci aku pulak. teruskan membaca entry ni. tak salah kan aku nak luahkan pendapat. tak salah kan??


releven ke tidak? kalau tak releven tak kan tak la ramai yang join kan. it mean segmen dari blog abg ben ni betol betol buat aku jatuh cinta dengan blog BEN ASHAARI. mampus aku kalau isteri abg ben hentam aku lajulaju.




tapi aku pernahjoin segmen abg ben ni sekali je. siyes sekali je. aku cakap aku suke segmen abg ben bukan bukan bermakna aku perlu ekot setiap segmen yang abg ben buat. ye dak. tapi segmen dia memang tarik minat aku untuk baca entry dia dan blogger blogger yang join segmrn yang abg ben buat.


sebab pe aku tak join?
bukan sebab malas. bukan sebab aku ni bajet bagus. idak. aku tak fikir macam tu pon. tapi aku tak join sebab aku tak yakin nak join. macam tak de kena mengena je kan?
bagi aku, aku lebih suka baca entry beliau daru aku ikut segmen beliau.


to abg ben tu pon kalau abang ben baca blog aku. teruskan dengan segmen yang menjana minda ni. aku suke la dengan semua segmen abg ben. lebih tepat suke abg ben blog abg ben.


pada korang yang tak pernah join segmen dari blog abg ben or tak pernah tau pon sapa abg ben ni..

jom reramai terjah blog BEN ASHAARI



No comments:

Post a Comment