kengkawan

July 28, 2011

FRIENDSHIP HARI NI....

ASSALAMUALAIKUM..


hari ni kemalasan aku nak pergi kelas makin teruk. hahahah. buleh tak kalau hari ni tak nak pergi kelas. hope kelas cancel la last minutes. hurraaayyyy...
sila jangan nak mimpi.
ecited sesangat ni. malam ni nak balik perak. yahhooooo...
KUALA KANGSAR i'm came back....

hari ni khutbah pasal ramadhan.. aku tak berapa dengar sangat. sebab speaker masjid PJ tetibe pulak slow. dengar ada sebut ramadhan je. ao, aku agak pasal ramadhan..


ramadhan al-mubarak. selamat berpuasa bagi semua umat islam. selamat berdiet baik semua yang nak berdiet. selamat menunaikan ibadat sunat di bulan yang penuh barakah ini.


hari ni kolej aku ade wat friendship dengan IKM KL. disebabkan kolej aku ni padang pon tak dak, so, kena la buat frienship untuk latih pasukan kolej.

wah.. kemain semangat agi lah atlet kolej ni. almaklumla.. sukan IKM/KKTM semalaysia nak dekat. so, kena la bersungguh-sungguh berlatih. nak buktikan kat IKM/KKTM semua yang KKTM PJ walaupon tak ada padang langsung tapi buleh menang.
ecewaahhhh...



nie team aku.. team netball kolej..

guys.. petang ni kita buat betol2... ok.. 

KKTM PJ grow up... 


wish gudluck jugak pada team football, volleyball and takraw tuk game petang ni..

to team bola sepak, kemarin korang bantai ILP KL 8:3... hari ni 8:0 okey... chaiyok2

1 comment: