kengkawan

July 24, 2011

MEMBALAS DENDAM... DAN AKU PUAS

ASSALAMUALAIKUM..


tajuk entry macam jahat kan. dan kali ni aku memang bertindak jahat. sejahat jahatnya.
see, betapa jahatnye aku hari ni.


hari tu aku de pos entry tentang aku kehabisan maggi si SINI..

dan hari ni, aku tidak mengalami masalah yang sama....yeah.. satu percampaian yang terbaik. uuwweeeekkkk..


hari ni aku keluar. menikmati bandaraya kuala umpur yang macam nak pecah.
perrhhhh... lame tak pergi KL, macam2 dah jadi. padahal PJ-KL bukan jauh sangat kan. KL sentral tgh renovate. baru aku tau tadi... gile kuno aku seketika.


aku ke mid valley. macam bese, aku akan ke MPH. ha. kat situ la aku banyak membaca. free kot. Thanks MPH. siap sediakan kerusi untuk orang yang tak nak beli buku.. sayang MPH.


lepas hampir 5 jam bermastautin kat MPH. perhhhh... lama jugak. siap baca 10 komik tadi. semua khatam kot. memang kedekut duit betol nak beli komik.
aku tertarik dengan satu buku ni. sebenar nya banyak buku aku tertarik. pasal duit aku menarik. so, terpaksa la aku tertarik dngan satu buku je.

jam menunjukkan pukul 6:15. aku aku baca buku ni kat sini, mau pukul 12 maam aku aku sedar. so, aku pon buat muke sememeh keluarkan duit beli buku tu.

KICK THE ANIMAL OUT

aku pon berkejar kejar ke carefour. nak balik kolej before magrib kan.. 
aku beli ni:

-
-
-
-
-
-
-
-
-


sampai dua bungkus aku beli.. hahahhaa.. balas dendam semalam kelaparan sebab maggi habis. 
dendam terbalas dan aku puas.

opsssss... manggi dah kembang.

ber"SEDAP dulu ye....

1 comment: