kengkawan

July 12, 2011

SELALU TAU CAM NI. INGAT DUIT AKU NIE UNTUK TOPUP SELALU KER??

ASSALAMUALAIKUM


marah sesangat. selalu macam ni. geram giler.

pe ke hal lak aku ni. tetibe nak marah2 pulak ka.  sapa tak marah. baru 5 minit lepas aku ni topup celcom. dan dan pulak dapat massage "massage cannot displayed". check credit. alamak tinggal 5 hinggit. peerrrggghhhhh.. hangin giler la aku. jenuh la. macam mane la nak jimat topup.


nak kate pakai caller ringtones tak pulak. active something?? tak penah la seumor hidup aku pakai fon aku active something. pe ke hal pulak dah. ni nak tukar no nie. melampau la kalau tiap kali topup nak tolak macam ni. kalau takat 2 3 puluh sen tak la marah sangat. ni hanpir 5 hinggit. eeerrrrrrr.. geram nya..


rasa nak nangis je. pasal pe la sangat genting highlands jadi kat aku. time aku tengah sengket pulak tu. kalau nak kaut untung pon tunggu la aku kawen dengan orang kaya. ni, time aku nak buat final projek la jadik kat aku. ingat parents aku ni cop duit ke nak bagi kau ko melambak2.


memang tak selamat la agensi yang kaut keuntungan cam gini. tak selamat dunia akhirat. memang ejen di mampus kena panah petir. bia padan muke.


kejam??? memang kali ni kejam. mau tak kejam nye.

baru jam 12 tadi aku topup 10 hinggt. sekarang ni tinggal 25sen.. aku baru gune 1.26sen kol mak aku. lepas rindu. check baki... perrgggghhh 25sen je tinggal... hhuuuwwwaaaaaaa... teriak aku tak ketahuan hala... memang sian kat aku.

 39398... memang sial agensi yang buat line ni. memang aku sumpah sapa yang keje kat agensi ni kene panah petir.

No comments:

Post a Comment