kengkawan

July 4, 2011

TERIMA KASIH NUFFNANG...

ASSALAMUALAIKUM...

tak payah cerita pon korang mesti tahu bahawa aku sedang bergumbira..

ya.. itu memang benar. dah lama tak bukak akaun nuffnang. selama ni earning aku memang tak pernah nak naik. sampai ade hati nak curang pada nuffnang...


dan akhirnya... aku berjaya peroleh BE.. yeahhhh... alhamdulillah... syukur atas nikmat yang tidak terhingga. walaupon tak mencecah ratus ratus dan puluh puluh. atleast nuffnang masih sudi begikan BE kat aku ni...


tak sia sia aku setia pada nuffnang setelah ramai yang cakap says dan adverlats lagi masyuk dari nuffnang. berkat kesabaran tunggu nuffnang.. akhirnya penantian berakhir dengan gumbira...


terima kasih NUFFNANG bagi BE pada aku.... lain kali bagi lagi erk... bagi la lebih lebih sikit... =)




TERIMA KASIH NUFFNANG... BASYAAAHHHH!!!! 

No comments:

Post a Comment