kengkawan

August 5, 2011

BERBUKA SORANG SORANG

ASSALAMUALAIKUM...


hari ni aku miss terawih.. baru semalam dapat solat terawih. dah ponteng. haaiiisssshhh... amat lah teruk.
bukan miss sesaja. selama ni aku terawih kat surau kolej ja. memandangkan hari ini jumaat dan esok sabtu. maka dengan ini tiada siapa yang sudi menjadi imam di surau.

agaknya incik imam pulang kampung kot. tu pasal la aku ke surau senyap sunyi. patut la tak ada yang azan time magrib tadi.


berbuka sorang saja tadi. semua penghuni bilik aku ni pulang ke kampung. aku je terkotok-kotok disini. nak balik kampung jauh kot. so, terpaksa la berbuka sorang.


menu berbuka
nasi goreng ayam dan air sirap.


dengar pon macam tak selera. orang lain kemain makan sedap sedap. aku nasi goreng ayam ke.
tapi syukur lah. rezeki allah bagi kot.
nasib baik ada jugak nasi. kalau tegok air masak??? kan mangko....


isyak dah masuk...

terawih sorang la makne nya..

jom berterawih...

1 comment:

  1. aiyo. Tapi sedap je menu bukak posa tu. Time berbuka, makan biskut kering pun selera. hehe

    Btw, take care & selamat berterawih!

    ReplyDelete