kengkawan

August 22, 2011

MINGGU EXAM... DAN AKU SUKE!!!

ASSALAMUALAIKUM...

menurut pengiraan masa dan hari aku. this week aku balik. yeahhhhh.... terasa tidak sabar nak balik. *padahal baru semalam aku balik kolej setelah dua hari bercuti di rumah..


mungkin orang akan cakap sejak bermenjak ni aku asyik balik kampung je.. nak buat macam mana dah orang ajak aku balik. aku pon ekot je la. bukan aku tong minyak kereta or bayar tol pon. just duduk dalam kerete.. tidur. sedar sedar dah sampai kampung.


alangkah indahnya dunia.

dan minggu ni aku balik lagi. cuti raya maaaaa... kompom la baliik.. dah beli kot tiket bas KUALA LUMPUR-KUALA KANGSAR. tiket 11.00 pagi khamis lagi. awai?? tu je yang ada. coz last minutes beli tiket. sebab kakak aku cancel balik raya kampung. so, aku terpaksa la balik naik bus.


minggu ni  exam sebenarnya... wah!! tidak sangka. dalam kesibukan berexam. aku sempat lagi online nie... dussshhhhh..


jom study jom... esok exam PLC (programming logic circuit) wish me luck..



nak sambung study sambil bayang kan suasana dalam bas balik raya...


    

  

No comments:

Post a Comment