kengkawan

August 10, 2011

SPONTANEOUS THURSDAY # 5

ASSALAMUALAIKUM.....




classs.. ye, khamis. which mean thursday.  of couse la ada class.. tapi aku tercongok kat dalam bilik because tak larat nak bagun pergi kelas. tapi, bogging aku larat pulak ye dak..

bukan sebab aku malas ye. tidak sama sekali. aku lah pelajar yang paling rajin ke class.. *sila muntah dalam baldi. ni entry bukan masuk bakul angkat sendiri. tidak sama sekali. ni entry just nak mengadu bahawasanya aku demam. yeaahhhh..

tak ada yang ambil berat ke kat aku? sedeh sungguh.
 "hey, korang aku tengah demam la".
masih buat tak tahu??
 "hello!!!! aku tengah demam, muntah2. korang tak kesian tak aku kew?"

see, tak ada sapa yang care pon. aku yang perasan terlebih. opssss...

masuk hari ni, sudah 2 hari aku tak puasa gara-gara demam. muntah macam orang gila. sampai lembik badan aku sebab muntah. dengan cirit birit pulak. macam mana aku tak focus dalam class kalu tengan belajar nak muntah. time tengah focus sakit perut.


dah nak masuk seminggu aku cam gini. badan kejap kebah. then panas balik. suhu badan setakat ni okey. tapi, muntah dan batuk still lagi berterusan.
how i can ocus in my classes?
nahi!!!
kalau you all pon pasti tumbang pada minit ke 5 class bermula. kan..kan..kan..kan..



ni dugaan aku di bulan puasa. moga lepas ni aku sihat tuk jalani exam dan dapat siapkan assigment dengan lancar..

aminnnn...

sebenar nya aku home sick. rindu mak!!!... tak sabar nak balik cuti raya ni..

chow dulu... isi dalam perut melonjak keriangan untuk keluar dengan laju nya...

selamat menunaikan ibadah puasa.

3 comments:

  1. makan ubat cepat2..belaja rajin2...nice belog dear:)

    ReplyDelete
  2. spontaneous thursday kamu sangat panjang yer.. hihi..

    sian demam.. mkn ubt yer dear..

    ReplyDelete
  3. take a good care :) jangan lupa makan ubat ye !

    salam ziarah .

    ReplyDelete