kengkawan

August 13, 2011

TAK SANGKA BUAH CEMPEDAK DAH JADI DURIAN

ASSALAMUALAIKUM...

aauuuucccaaaakkk...

3 hari tak ber'blogging. rindu yeewwwwww... *bajet. mana aku menghilang????  ush.. tak kemana la. saja bersiar di rumah kakak aku yang sungguh busan. hahaha. busan giler. sebab kat area rumah kakak aku tu tak ada signal berukband langsung. dah rasa macam duduk kat ulu sempadan siam.
kampung aku yang ceruk banad hutan belantara pon ada jugak signal..

korang mesti tertanye, area mana nak tak ada signal ni. kampung orang asli rompin pon ada 3G. nie kan pulak area selangor.
lokasi rumah kakak aku ni. area KUANG... ulang taip.. KUANG. TAMAN TASIK BIRU KUANG. siyes tak ada signal. kalau ada pon tengah malam. tapi nak loading blogger ambi masa 3 jam baru buleh sign in. huiissshhh...

apa?????
tajuk entry tak masuk dengan isi???
sabar la cik non. tu baru intro. ni baru nak kaitkan isi.

apa ang cempedak bertukar duriannye. aku pergi kuang jumpe transformer buah cempedak kew?? ke aku jumpe durian yang dah busan ada duri lantas memohon izin kat persatuan cempedak seMalaysia tuk tukar spises..??
tettttttt...
semua tu kisah dongeng zaman pak andih dan mak andih.
yang aku nak  story ni impian mak jenin dan pak jenin termakbul... wahhhhhh..
dussshhhh...


sebenar nya.. rasa malu nak story.. tapi excited bebenor nak story jugak..
jeng..jeng..jeng...

follower aku dah bertambah...
ulang  jerit
follower aku dah bertambah...
nak jerit lagi lah..
follower aku dah bertambahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh... *pang.. 

i can't believe this.. *sob.sob.sob.
hari jumaat ari tu masa aku review cik niera. follower aku baru 300 ciput.
hari ni bila aku bukak blogger...
follower aku mencecah 3 RIBU...
*pang... okey aku tipu..
follower aku mencecah.... 300 banyak.. yeah...

tak caya???

aku ada bukti yang kukuh...

ni masa hari jumaat bersamaan dengan 11 ramadhan yakni 12 ogos.


yang ni.. hari ini. jam 12.30 tadi. 14 ogos. 

walaupon berganjak sikit.. aku appreciated mereka coz follow belog comel aku ni.. *uweekkkk....
tapi bukan aku mengejar follower yang ramai..
apa yang aku nak. aku nak pembaca yang setia dan sentiasa support blog aku...


selamat berpuasa....  



3 comments:

  1. Whoah,.. tu baru 3 ari. I dah follow sebelum 300 tu kut,sebab ta nampak i nyer profile pic dah dlm tu..kekekeke.

    ReplyDelete
  2. @elham Hardy:: thanks sebab sudi follow..

    @eyna lollipop:: thanks sayang...

    ReplyDelete