kengkawan

September 4, 2011

BERMULA PEPERANGAN AKU DI MEDAN ILMU...

ASSALAMUALAIKUM...

setelah bercuti seminggu beraya. sekarang ni giliran untuk focus pada kerja dan assignment yang bakal aku susuri.
hai.,..rasa maas yang tidak keruan di buat nya. maklum je la.. cuti panjang. bila mula nak belajar mula la liat..

kerja untuk projek aku, aku kena siapkan this week. next week aku akan ke JOHOR seminggu. ikuti aktiviti IKM/KKTM se-MALAYSIA. so, kena la bekerja keras untuk minggu ni.

korang dah start puasa 6 belom?? moh la reramai start puasa esok. bagi kaum perempuan, jangan lepaskan peluang ni,. boleh sekali berpuasa ganti... hehehe..

kaum lelaki pulak.. tak salah pon puasa 6. pahala kot. selain beringat untuk menjaga hati setelah kita beraya sakan ye dak..

mungkin saat ni ramai pelajar IPTA/IPTS yang sudah pulang ke kolej masing-masing untuk continue study. macam tu jugak aku. jom la sesama pupuk sifat rajin setelah bermalasan di rumah dengan aktiviti beraya sakan...

bagi student degree tu, pasti tak sabar kan nak masuk semester baru. selamat kembali ke kelas aku ucapkan. dan kepada intake degree yang bakal daftar next week.. buat preparation betol-betol ye. jangan ada yang tercicir untuk berdaftar. dan selamat menempuh alam degree. :)

tak lupa jugak kepada pelajar yang berada dalam tahun akhir diploma or degree... selamat ye.  make sure korang tak sangkut mana-mana paper.. dan dapat abiskan study dengan tempoh yang dijangka.. bagi diploma elakkan ebih dari tiga tahun.. degree jangan lebih dari empat ye.. cepat2 clearkan paper yang sangkut tu...

sebelum aku terlupa... nak ucap jugak pada korang yang sudah bekerja. jalankan tanggungjawab dengan sempurna.. ingat!!!! jangan curi tulang.. cari rezeki yang berkat okey..

sekian...

out dulu okey, kepala pusing... sampai kolej petang tadi terus ngadap kerja yang kena settle before ke JOHOR next week... :)

1 comment: