kengkawan

September 23, 2011

TERIMA KASIH MAK!!!!

ASSALAMUALUAIKUM..

pengorbanan mak memang tak ada tandingan. sebagai seorang anak. aku cuba jugak la nak balas segala jasa mak walaupon aku tahu itu mustahil.
sebab, jasa mak tak ada yang boleh jadi galang ganti...


tengahhari tadi aku terima call dari mak..

mak:: asu,(panggilan manje aku kat rumah okey) duit laptop mak dah masukkan. tapi 400 je. cukup tak??


aku:: mak cakap minggu depan. 


mak:: sian pulak sagt nak buat kerja. payah kan. screen dah pecah macam tu.


aku:: boleh guna lagi la mak. mak dah baik demam kew???


mak:: boleh lah...

tetibe time tu bunyi mak hembus hingus. meleleh air mata aku.
mak demam, tapi masih buleh ke bandar bank in duit kat aku. berdosanya aku. walaupon aku tak paksa mak. tapi... mak buat semua tu demi aku...


aku::: kan mak demam.. tak yah la masukkan lagi. nanti dah baik demam baru la mak masukkan. 


mak:: sikit je..dah tak payah nangis...  okey la. mak nak balik dah ni. nanti dah sampai rumah. 
mak kol balik.. blaja rajin2. esok pergi tukar cepat screen laptop.


aku::: terima kasih mak.. sayang mak...


besarnye pengorbanan mak kat aku. sanggup berpanas dan naik bus ke bandar semata nak bain in duit kan aku.

ya allah berdosanya aku susah kan mak.

mak.. asu sayang mak... asu mintak maaf sebab banyak susahkan mak selama 20 tahun asu hidup. jasa mak akan asu kenang sampai bila-bila..

korang!!!! doakan mak esma cepat sembuh demam ye...


asu sayang MAK!!!!!


5 comments:

  1. huhu sedihnya baca post isma ini . myza pun selalu susahkan mak myza . ish sedih la . . serius !

    ReplyDelete
  2. terharunyerrr..smoga mak awk cepat sembuh..

    ReplyDelete
  3. @myza sam :: same2 la kite nanti balas jasa n pengorbanan mak k...

    @atiqah wadiah :: terima kasih...

    ReplyDelete