kengkawan

August 24, 2010

apa yang aku tahu

apa yang aku tahu????
setiap apa yang aku ingat.. 
setiap apa yang aku kenang..
setiap apa yang aku fikir...
which one the correct????
i dunno...
wat can i say???
i dunno
what can think???
i dunno....


but aku tahu....
penderitaan kian terjadi... apa perlu aku lakukan???
aku tidak punya kekuatan... 
i want to save the world...but...i'm not superwoman....
i want to release the suffering...but..i'm not spiderwoman...
i'm the nature human...
xde kuasa... xde daya...
tapi!!!!!!!....
aku punya impian...aku ada harapan....


lantas aku lebarkan doaku pada generasi akan datang...
lantas aku perbesarkan harapan aku pada generasi mendatang...
aku juga berlindung di bawah payung rahmat ALLAH pada diri ku....


itu yang aku tahu...
itu yang aku tahu..
itu yang aku tahu....

No comments:

Post a Comment