kengkawan

September 21, 2010

hai.. aku lg,... hahaha..mesti la aku kan blog nie milik aku..pew yang aku nk upgrade kan??? wait a minute,,,,


wait tau!!!!!!!!!!!


wait la!!!!!!!!!!!!


pew erk.. nothing to say la guys...


ohhhhhhh... i see, i know what da story nk share on this space..


pada zaman dulu kala. sang kancil dgn harimau bermusuhan...


wait!!!!!!!!.


zaman purba tak best...


haaaaaaaaa!!!!!! aku tau... zaman fantasi... zaman sailormoon...


aku nk sambung story aku semalam bosan la plak.. ye la.. bkn orang kenal pon kan... aku nk story pasal sejarah idup.. ermm.. mcm x sesuai jew...


nie bukan jjak kasih pon kan...hahaahaahaha...


tapi ape yang aku nk perkata kan.. hati ku makin yakin.. yakin dgn apew yang aku ada...


lalu aku pahatkan..pahat setiap apa yang berlaku ade hikmahnyer...


hahahaha... haaaaa..
 ape yang dikatekan setia????
de orang mengaku setia...dlm mase yang same.. date dgn orang len...



de orang cakap setia... tp kawen dgn orang len... 


xde kew kesetiaan di dunia????


ehhh.. spe kte xde... aku jumpe.... setia nyer dien. x campur dgn perempuan sbb jg hati aku...
setia nyer dien bg tau pew yang dilakukan pada aku,.,, aku tau per rutin hariannyer,,..
malah aku juga tau pew yang di inginkannyer...


hahahaahahahah... main di blakang????
 mustahil..
kerna aku kenal spe mohd khairuddin....

No comments:

Post a Comment