kengkawan

April 8, 2011

COUNT!! WHO ARE THE 100 FOLLOWER???

WOW!!!
can't believe that...
follower mencecah 100 orang... walaupon mengambil masa yang lame nak 100 nie... bangga la gak...

kalau korang nak tau... saya dengan dunia blogger nie dah hampir setahun...
tak percaya???
wajib percaya...
bukan sanang nak cecah 100 nie.. nak plak saya bukan femes ames.. hahaha

thanks pada belog PETAK NOTA ETIKA sebab promote saya...

korang mesti plik kan.. dah lame berbelog.. tapi follower sikit..

tuk pengatahuan cik akak and cik abg sekalian...
saya dulu private kan belog saya nie...
asal isma wat macam tu???
ekot pasai saya la.. belog saya.. ape awak susah...

hahahahaah... tak la.. dulu saya wat belog nie tuk luahan isi hati je.. then my fren cakap dgn belog nie leh masyuk... dengar je masyuk... terus berbinarbinar mata.. terbayang $$$$$$... hhahahaa... mata duaitan??? boleh la... lalalalalaal

saya join nuffnang pon sebab member la yang suggestkan.. kalau tak sumpah tak tau pape.. sadis nyaewwwwww...

tapi!!! sedey... akaun nuffnang xberganjak pon.. tak reti la.. saya buta IT.. sedey kan.. soooooo sad!!!

sapa yang jadi follower ke 100 saya... ade cenderahati untuk kalian... 

SAPALAH FOLLOWER BERTUAH TU ERK!!!

new stail.. aku makin berani... 

3 comments: