kengkawan

April 10, 2011

MATLUTHFI VS ANWARHADI VS MARIA ELENA

asalamualaikum... pagi semua... entry aku di pagi buta hari... sebelum tidor nie. tetibe je rasa rajin nak wat entry lagi.. amboi.. kali nie cik isma mencurahcurah idea... kan bagus kalai idea mencurahcurah kat esemen... cisss....
bile la dapat idea yang banyak tuk wat esemen yang melonggok nie... adusssss...

lupakan pasai esemen... hahaaha.. gelak jahat.

korang mesti kenal kat the three top view in YOUTUBE.... ape??? tak kenal??/ sah korang buta it... aku yang buta dalam celik nie pon kenal kot...

MATLUTHFI my lovely broder, ANWARHADI my sayang and my vokk sis, MARIA ELENA...
sila jangan jeles okey... aku perasan?? wat ever.. aku memang perasan pon... ape aku kisah orang nak cakap ape...
sila senyap!!! saya nak bercerita

actually.. i really love trio of them.. bapak superb.. cara depa.. terbaik wokkk... memang best la depa ni.. suka gila aku. depa pandai kaitkan isu semasa dengan video depa. 
you guys really superb...

tapi!! yang aku nak bincang kan.. antara depa bertiga??? sape lagi superb???

ANWARHADI???


MATLUTHFI???


MARIA ELENA???



sebenarnya.. ke tigatiga ade talent tersendiri.. MATLUTHFI dengan gaya utara. ANWARHADI utara celup omputih.. MARIA ELENA omputih jawa.. memang korang the best la... 

isma suke muke cute MATLUTHFI

isma suke cara ANWARHADI..

paling isma suke MARIA ELENA!! becoz!! tak sume perempuan leh wat macam dia.. maria elena bukan calangcalang orang tau.. dia model pada MY AMETHYST.. i love cara dia.. brani, confident, cantik, bergaya, and tho most importance. she's hve the great fashion.. i love it...

p/s:: jangan jeles pasni isma jadi macam kak MARIA ELENA THE GREEK HELEN....






No comments:

Post a Comment