kengkawan

April 11, 2011

TOLONG MR. ESAIMEN!!!

hye to all my follower.. all blogger.. and all the silent reader..

korang sedia maklumkan aku nie student ape.. WHAT?? korang memang slow. ENGINEERING la.
and dalam program engineering ni. terdapat la banyak la subjek yang hardcore. but, i really did know which course yang okey. terlalu banyak sangat la..

dis week we all kene pass up ENGINEERING DESIGN esaimen, MICROPROCESSOR esiamen, DIGITAL esiamen.. and yang penting semua dis week... aggrrhhh.. really harded. but i try to making better and better..

engineering design tu aku tak heran sangat. sebab!! AKU DAH SIAP!! memang terbaik la.. yang merungsing kan aku. adalah MICROPROCESSOR!!.. ohh noo!! really like it. sumpah aku tipu.



tengok. time lab pon aku boleh tdo. dasyat tak dasyat aku ni. bapak stress. nie la hasil nya. aduss!! macam mana la nak skor tuk semester nie. payah tau nak kekal kan CGPA. harapharap boleh la dapat much better tuk semester ni.

mr esemen ni makin berjadijadi. semester nie, hidup aku di selumbungi esemen je. dasyat.

tapi!! pada yang lepasan SPM tu. jangan takut tau nak amek ENGINEERING PROGRAM NI. so far okey la. tak banyak yang korang perlu baca. just dalam klas focus je..

cume!! subject business and management la yang kene menghafal sikit. tapi most pada practikal. pada sapa yang memang tak suka menghafal macam aku ni.. engineering the best program..

de gaya tak isma promote..

isma beruntung sebab dapat biasiswa MARA. so abis diploma. tak berhutang macam student lain. untung kan!! saya bebas hutang. thats why la isma nak kekalkan pointer. nak sambung degree nanti. ingat nak mohon lanjutan biasiswa. hope dapat la. so, tak la isma berhutang dengan manamana agensi pinjaman pelajaran.

better adikadik mohon la biasiswa kalau nak sambung. JPA pon boleh jugak. kalau CGPA whole result okey. terus jadi biasiswa.. jadi tak hutang kan..

isma ambil pengajaran dari kakak isma. belajar loan PTPTN. dah umur berapa dah sekarang nie. nak masuk 30 kot. hutang still tak habis lagi. dia untung sebab kerja goverment.

P/?:: fikirkan... dan selamat beramal. :)

No comments:

Post a Comment