kengkawan

June 3, 2011

CONTEST "AKU DAN DIA" BY RIZWAN EWAN

ASSALAMUALAIKUM...


merujuk pada banner kat atas. kompom la aku join contest. dah lama tak join. kali ini join lah. menarik contest ni. "AKU DAN DIA". disebabkan owner contest tak taruk pon DIA itu untuk sesape. korang boleh la taruk ur BFF ke. ur teacher ke. lecturer ke. sesapa je la

tapi aku nak taruk gambar aku menggedik dengan incik sayang.


time nie we all kat sunway. melepaskan rindu setelah 5 bulan tidak jumpe. nie masa tengah happy selepas menternak lemak di FLAMING STEAMBOOT sunway. makan macam orang sawan. so, suke pon macam orang sawan. 
masa nak snap pic nie. isma tak sedar pon dia dok tgk isma. isma perasan bile dah balik hostel transfer dalam lappy. baru tau dia tak tengok camera. malu tetiba plak time tengok pic ni.

tetiba rindu kat incik sayang. tak sabar nak cuti semester. nak jumpe incik sayang...


aku tag =)


jom join contest nie. klik banner okey...:)


No comments:

Post a Comment