kengkawan

September 24, 2010

KERANA HATI

hari nie.. 24 september 2010...

hati ku sedey..makin hari aku makin mudah terase..nk erk..

bukan aku nk pon mcm 2. 

kau x pnah nk tgur aku dulu.. ble aku merajuk kau cakap aku mnje..

ble aku marah kau ckp aku cerewet...

ble aku cemburu kau ckp aku sayang...

tapi!!!
 skung????

ble aku merajuk kau ckp aku tacing...

ble aku marah kau ckp aku benci...

ble aku cemburu kau ckp aku ngada2...

npe dri dulu kau x ckp mcm 2...

npe????? 

ahhhh... ble nk dapat.. mcm2 pujian ditabur..dibaja...di tanam..

ble dh dpt??? aku kau kondem.. mule kau kritik...

benci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tp..... sume nie salah aku.... aku mungkir janji... aku khianat diri sendiri...

skung trime la balasan atas jnji yg aku wat dgn diri aku sendiri..trime la padah nyer.............

bersabar lah hati.... aku akn bertahan..
sebab sayang... sekali aku menyayangi... smpai ble2 aku sayang...





No comments:

Post a Comment