kengkawan

October 6, 2010

saat kau mula jiwang...

Ari ini aku sibuk dgn kerja-kerja aku..dgn assignment dan projek ku yanbg terkendala...



saat aku berada pada klimaks stress..aku hulur kerinduan pada nya.. untuk mndapat semangat setelah aku tidak dapat menghubungi ibu ku tercinta..


huluran kerinduan ku, kau sambut dengan cinta mu...aku senang begitu..kala itu.aku tersenyum sendirian..kau banyak mengajar ku erti kehidupan.. kau ajar aku berdikari.. kau juga ajar aku cara mengatasi masalah... aku sayang kau..dan kerinduan ku melanda lagi... lantas ku capai gambar mu di meja ku.. ku tatap lama... 



ah...rindu ku bersarang kembali...


saat itu kau lakar 1001 kengang pada ku...


dan pada malam itu.aku mulai sedar.diri mu tidak kaku..kau pandai bermadah..
aku senang begitu...



7 oktober 2010
Jam 3:13 am
Aku tak tahu apa yang kurasakanDalam hatiku saat pertama kaliLihat dirimu melihatmuSeluruh tubuhku terpaku dan membisuDetak jantungku berdetak tak menentuSepertinya aku tak ingin berlaluBerikan cintamu juga sayangmuPercaya padaku ku ‘kan menjagamuHingga akhir waktu menjemputku
esma ku....ku dekap erat saat matahari terbenamada aroma wangi dalam setiap nafasmuku satukan detak-detak jantung kuku rangkai dalam suatu puisiku persembahkan kelakdalam kebahagiaan kita
Saat Bersama mu Adalah Saat Terindah Dalam Hidup ku.Takkan ku Lewati Setiap Hela Nafas mu.Derai Candamu Adalah Kekuatan Hidupku.Seyuman mu Adlah Penyemangat Hidupku.ku Ingin Selalu Ada Untuk Mu.Seperti Bintang dilangit Yang Setia menemani Malam

terima kasih kerna menyayangi aku...

                                               ~~~~LOVE~~~

No comments:

Post a Comment