kengkawan

February 8, 2011

::~ Chinese New Year~::

~CHINESSE NEW YEAR~

Tahun nie CHINESSE NEW YEAR memang gempak.
Begitu jua dengan aku. Aku jugak turut gempak. Gempak jumpe dengan yang ter”sayang”.
hehehehe......

1 February 2011

        Kami (aku & khairuddin) plan nak jumpe. Dan plan kami memang menjadi. Ye la, dah lame tak jumpa. And, nak-nak plak sekarang nie KHAIRUDDIN dok jauh dari aku. Utara & selatan. Jauh terpisah.
sedey tau.. sob..sob..sob..

        Aku ke taiping. ‘pizza hut’ punya pasal aku redah. Walaupon KHAIRUDDIN plan nak mai kk. and macam biase kami (aku & khairuddin) pusing-pusing taiping.
woottt...wootttt...

        Lepas tu, aku tuntut janji tuk menikmati kelazatan ‘pizza hut’. Nak tak nak, dia memang kena belanje aku. Tak ade pilihan. Janji tetap janji.
YUMMY..YUMMMY...

        Dengan bangga aku pon order MEAL 3. One super supreme pizza, two mushroom soup, a plate bread & two glasses coke. Tapi atas ketidakpuasan hati KHAIRUDDIN. Dia order a plate spaghetti meatballs.

        Macam biasa la. Time makan aku pose sakan. I love photo shoot. Biapon tak lawa. Janji aku puas. Sambil snap picture. Aku habiskan spaghettis KHAIRUDDIN. 
hahahahaha... PADAN MUKE!!!!!!


        Atas ketamakan kami, ‘pizza’ yang aku order tu tak habis.

“pew kate kalu khai tapau pizza nie.”

“tak dak plastic la sayang.”

“kalu macam tu. Khai habiskan. Esma tak larat.”

“haaa, nie de satu plastic dalam beg. Sayang cover line, khai tapau pizza”

        Lastly, pizza yang kami order tak habis tu, Berjaya diseludup dengan jayanya.

happy....
lalalaallaalalalaalalalla......
       
p/s:: jangan tamak. Tamak amalan setan
::nak seludup macam kami kena pandai cover line.
::jangan buat perangai gile macam kami.


        

No comments:

Post a Comment