kengkawan

May 21, 2011

I AM BLINDING FOOL

hai to all my readers. maaf la pagi ini merangkap subut sepieee isma terlalu emo. dibawa arus perasan sedey, marah dang menyampah.

isma pon tak tahu nak cakap macam mana. oppsss. nak taip macam mana. adakah benar PJJ percintaan jarak jauh ini banyak keburukannya. kawan kawan isma banyak yang cakap. nonsense je pencitaan jarak jauh. last last putus jugak. 

selama ini isma wat dek ja bila ada yang cuba menjarakkan hubungan isma dengan incik sayang. tapi. isma pedilik hapa. janji isma sayang dia dan dia begitu.


hari ini dah la isma rasa macam seorang pelarian. sekarang isma rasa yang inma ini satu kebencian. ya. memang payah untuk korang percaya apa yang isma cuba sampaikan. 


isma sekarang mengalami gastrik yang isma rasa agak melampau. tapi isma kuatkan jugak sebab isma dapat chay dengan incik sayang. tiga jam isma tuggu incik sayang on the line on facebook. isma tetap sabar. walaupon perot mula meronta. memberontak.

apa yang isma nanti tiba. incik sayang on the line. isma happy. dah la nak jumpa 5 or 6 bulan sekali. saat nak menggedik dengan incik sayang. isma pon bagi tau la kat incik sayang yang isma sakit perot. then apa dia cakap. 

isma ni asyik asyik sakit. sakit je tau.,

incik sayang. tak ada orang yang nak dirinya sakit. ada??? tipulah kalau ada. semua orang nak sihat. dan isma tak mintak pon perot ini sakit. incik sayang pon tahukan sebab apa.?? so, why are you said like that.???

hati yang remuk rendam dengan tohmahan sebegitu hala. isma pon pantas off the line. sakit perot makin bertambah. dengan juraian air mata yang dah macam air terjun ulu yam dah. 

rajuk isma tidak lama. 5 minit lepas itu isma on the line balik. isma tahu incik sayang takkan pujuk isma. sebab isma dapat sms berbaur marah. isma pujuk hati untuk on the line. dan apa yang isma nampak?


dia post kat wall dia. salah ke tegur? r u perfect??

okey fine!!! isma tak perfect. ye mamang tidak sama sekali. hati isma lagi remuk. btw, thanks untuk kata dan ayat yang buat kati isma sakit. thanks a lot incik sayang.


i know i am blinding fool!!!



No comments:

Post a Comment